بازی اقامتگاه شیطان Resident Evil 5

دانلود بهترینها،دانلود | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
دانلود , دانلود عکس, دانلود بازی, دانلود نرم افزار, دانلود کتاب, دانلود موبایل, دانلود مستقیم, دانلود آی, دانلود آهنگ, دانلود والپیپر, دانلود آنتی ویروس, اس ام اس
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بهترینها و آدرس kill-house.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






بازی Kasparov Chessmate از ساختاری ساده اما پیشرفته تشکیل شده است ، این بازی در ابتدا به شما امکان ایجاد یک پروفایل جدید با عکس مورد نظر و امتیاز یا Rating اولیه در شطرنج را داده و سپس شما را وارد بازی های دوره ای میکند. Kasparov Chessmate دارای بخشهای مختلف است که به ترتیب برایتان شرح میدهیم. ابتدا نحوه بازی شطرنج کاسپارف که دارای ۳ نوع میباشد. ابتدا نوع بازی Local است که شما میتوانید خودتان با کامپیوتر بازی کنید و یا با یکی از دوستانتان و فقط در یک کامپیوتر بازی میکنید. نوع بازی Online که شما میتوانید با یکی از دوستانتان در هر کجای دنیا به صورت آنلاین با هم به بازی شطرنج بپردازید به این نحو که پس از اجرای بازی روی گزینه Online در بخش Play Game کلیک کنید. در این مرحله یکی از ۲ بازیکن باید Host Game باشد و دیگری Join Game. شخصی که Host میشود کار خاصی انجام نمیدهد و فقط منتظر بازیکن مقابل میشود. در طرف مقابل شخصی که Join میشود باید IP آدرس Host را وارد کند و بر روی دکمه Join کلیک کند و منتظر برقراری ارتباط از سمت Host باشد.
دانلود بازی در ادامه مطلب...
 
 
وب سایت فارسی زبان فوردانلودز | www.4downloads.ir
 
طریقه فعال سازی: بعد از اجرای بازی ، گزینه Already Paid و سپس Enter Code را انتخاب کرده. بر روی Click here to view your product ID کلیک کرده و Product ID نمایش داده شده را داخل Keygen موجود در پوشه نصب بازی وارد کنید. سریال به دست آمده از Keygen را در صفحه Enter Code وارد کرده و کلید Submit را بزنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:بازی اقامتگاه شیطان Resident Evil 5, ] [ 17:47 ] [ محمد ]
About

به وبلاگ من خوش آمدید ، اميدوارم بتونيد به خوبي از مطالب استفاده کنيد و با نظراتتون من رو راهنمائي کنيد
Blog Custom